Η αλήθεια σοκάρει! Περιγράφει και σχολιάζει ο “Άρης Χειρουβείμ” μέσα από τον προσωπικό του Λογαριασμό στο facebook

ΚΑΝΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΠΡΙΝ ΤΙΣ 22:30
Έχουν αφιερωθεί άπειρες ώρες σε αναλύσεις για το πόσα οχήματα έφυγαν για Κινέττα από την Ανατολική Αττική, αν αντικαταστάθηκαν, από τι αντικαταστάθηκαν, πότε έγιναν οι κινητοποιήσεις για τη φωτιά στο Νταού και αν έφταιγε η οικονομική κρίση για την έλλειψη πόρων το 2018.
Το πρώτο που μπορείς να αντιπαραβάλλεις είναι ότι το 2023, ένα πλούσιο κράτος όπως η Ελλάδα, με 2 δις Ευρώ προϋπολογισμό για την Πυροσβεστική, κατέγραψε την μεγαλύτερη δασική πυρκαγιά στην Ευρώπη, όλων των εποχών, σε ένα περιβάλλον παγκοσμίου ενδιαφέροντος όπως το δάσος της Δαδιάς.
Αυτό που όμως ενδιαφέρει στην υπόθεση είναι τα δεδομένα.
Ο κ. Εισαγγελέας κατά την αγόρευσή του παρέθεσε πολλά δεδομένα, ανέφερε αφίξεις οχημάτων στο «σημείο». Σημείωση: Το σημείο στη Γεωμετρία έχει μηδενικό μέγεθος και σε μια περιοχή, όσο μικρή και να είναι, περιέχονται άπειρα σημεία.
Παρατίθενται λοιπόν τα δεδομένα κατά τον κ. Εισαγγελέα στην 1η φωτογραφία.
Το παράδοξο είναι ότι ο κ. Εισαγγελέας αναφέρει: «από ώρα 16.41 χρόνος εκδήλωσης έως ώρα 17.00, προκύπτει ότι αφίχθηκαν στο σημείο του συμβάντος τέσσερα πυροσβεστικά μέσα, τα εξής, τρία υδροφόρα, το Π.Σ 3211, χρόνο άφιξης 16.52, Π.Σ 3663, 16.54, πιθανώς μη υδροφόρο, είναι το όχημα του έκτου κατηγορούμενου, διοικητή Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Νέας Μάκρης, του οποίου υπάρχει ένα ζήτημα για το αν ήταν πράγματι υδροφόρο ή όχι, το Π.Σ 3993, με ώρα άφιξης 16.56. Και έφτασε ένα ακόμη βοηθητικό το Π.Σ 3024, με χρόνο άφιξης 16.55. Άρα, σε επίπεδο πρώτης προσβολής διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν τρία υδροφόρα πυροσβεστικά οχήματα, τα οποία μεταβαίνουν κατά τα πρώτα είκοσι λεπτά από την εκδήλωση της φωτιάς».
Δηλαδή, υπολογίζει το αυτοκίνητο του κ. Παπαδόπουλου, Διοικητή της ΠΥ Ν.Μάκρης, για τον οποίο πρότεινε την πλήρη απαλλαγή του, στα υδροφόρα. Παρακάτω όμως αναφέρει:
«Ο έκτος κατηγορούμενος, επιβαίνων του υπηρεσιακού οχήματος ΠΣ 3663, τύποις μεν υδροφόρο, πλην όμως, όπως καταδείχτηκε από την διαδικασία στην πράξη δεν έφερε νερό, καθώς του είχε αφαιρεθεί η δεξαμενή και η αντλία λόγω επισκευών.»
Σύμφωνα με τον κ. Γκουρμπάτση λοιπόν, ο οποίος παρουσιάζει τα ίδια δεδομένα με τον κ. Εισαγγελέα μέχρι τις 18:30, κι ενώ η φωτιά έχει φτάσει σχεδόν στην θάλασσα, στην φλεγόμενη περιοχή υπάρχει μόνο ένα υδροφόρο όχημα, στο Νέο Βουτζά. Στο μαρτυρικό Μάτι δεν υπάρχει κανένα… Κάτι που έχει κατατεθεί από δεκάδες συγγενείς θυμάτων, εγκαυματίες και γενικώς πληγέντες αλλά έγινε αποδεκτό μόνο αφού το κατέθεσε ο κ. Παντελής, Διοικητής Αστυνομίας Βορειοανατολικής Αττικής.
Ένα βασικό ερώτημα είναι γιατί υπάρχουν οχήματα της ΠΥ Ν. Μάκρης σε άλλα σημεία της περιοχής ευθύνης της (Γραμματικό και Δικαστικά) ενώ μέσα σε αυτή την ίδια περιοχή συντελείται η 2η πολύνεκρη πυρκαγιά του 21ου αιώνα στον κόσμο.
Αλλά και όταν όλα αυτά τα οχήματα προσέγγισαν την περιοχή τι έκαναν αλήθεια;
Στην δεύτερη φωτογραφία υπάρχει μια συνοπτική απεικόνιση και ακολουθούν 20 χάρτες με τα στίγματα των οχημάτων.(Οι καταγραφές είναι μέχρι τις 22:37)
Προσωπικά, με εντυπωσιάζει η κίνηση του 9ου οχήματος, το οποίο από τις 17:11 από Καρέα καταφθάνει στις 19:56 μέσω Διονύσου. Ποιος το κατεύθυνε έτσι αυτό το όχημα:
1) Από τον 6ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 4009: Στις 18:02 παίρνει εντολή από Βαρυμπόμπη και φτάνει στις 18:42 στην Καλλιτεχνούπολη. Μέχρι τις 22:37 κινείται στα όρια της Καλλιτεχνούπολης (εκτός της καιόμενης περιοχής).
2) Από τον 1ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3548: Στις 18:10 παίρνει εντολή από Ακαδημία Πλάτωνος και φτάνει στις 18:44 στην Διασταύρωση Ραφήνας (Λ. Μαραθώνος και Φλέμινγκ). Μέχρι τις 22:37 κινείται επί της Λ. Μαραθώνος (έως το ύψος του ξενοδοχείου Μυρτώ, όπου φτάνει στις 22:35).
3) Από την Π.Υ. Ν. Μάκρης, το όχημα ΠΣ 1597: Στις 17:05 παίρνει εντολή από Δικαστικά Μαραθώνα και φτάνει στις 18:45 στον Άγιο Ανδρέα. Στις 18:54 εντοπίζεται στη Λ. Μαραθώνος στο ύψος του Προβάλινθου και στη συνέχεια, στην Πλατεία Αγίας Μαρίνας μέχρι τις 22:37. Κινείται δηλαδή στο βόρειο μέρος έξω από τη φωτιά.
4) Από τον 1ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3695: Στις 18:07 παίρνει εντολή από Αθήνα Κέντρο και φτάνει στις 18:57 στη Λ. Μαραθώνος στη Διασταύρωση Ραφήνας. Κινείται στη Λ. Μαραθώνος . Στις 22:09 εντοπίζεται στην περιοχή Κιούπι Ραφήνας και στις 22:35 εντοπίζεται στην 2η είσοδο του Ν. Βουτζά.
5) Από την Π.Υ. Ν. Μάκρης, το όχημα ΠΣ 3376: Στις 17:11 παίρνει εντολή από Γραμματικό και φτάνει στις 18:57 στον Άγιο Ανδρέα, εκτός της καιόμενης περιοχής. Στις 19:11 εντοπίζεται στην Αμπελούπολη, στις 20:02 στη Λ. Μαραθώνος και στις 22:02 στο Ν. Βουτζά.
6) Από τον 8ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3662: Στις 18:38 παίρνει εντολή από Άνω Ηλιούπολη και φτάνει στις 19:09 στη Λ. Μαραθώνος στην Αγ. Βαρβάρα. Κινείται στη Λ. Μαραθώνος και στη Λ. Φλέμιγκ Ραφήνας. Στις 21:09 εντοπίζεται στο Κόκκινο Λιμανάκι.
7) Από τον 8ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3694: Στις 18:10 παίρνει εντολή από Άνω Βούλα και φτάνει στις 19:09 στη Λ. Μαραθώνος και Λ. Φλέμινγκ. Κινείται στη Λ. Μαραθώνος , έως πλησίον στον Ι. Ναό Ανάληψης Ραφήνας, στο νότιο άκρο της καιόμενης περιοχής.
Από τον 4ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3994: Στις 17:24 παίρνει εντολή από Χολαργό και φτάνει στις 19:12 στη στην Διασταύρωση Ραφήνας (Λ. Μαραθώνος και Φλέμινγκ). Κινείται στην περιοχή της Ραφήνας, στο Κιούπι, στο Κόκκινο Λιμανάκι και στις 20:05 εντοπίζεται πλησίον στο Κτήμα Φράγκου. Στις 22:35 εντοπίζεται στη Λ. Μαραθώνος, πλησίον της ταβέρνας «Βασίλης».
9) Από τον 2ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3992: Στις 17:11 παίρνει εντολή από Καρέα και φτάνει στις 19:56 στη Λ. Μαραθώνος στην Αγ. Μαρίνα (βόρειο άκρο της καιόμενης περιοχής, ερχόμενο από Διόνυσο!). Στις 22:00 εντοπίζεται στο Ν. Βουτζά και στις 22:17 εντοπίζεται επί της Λ. Μαραθώνος.
10) Από την Π.Υ. Χαλκίδας, το όχημα ΠΣ 2848: Στις 19:22 παίρνει εντολή από Χαλκίδα και φτάνει στις 21:18 στην Διασταύρωση Ραφήνας (Λ. Μαραθώνος και Φλέμινγκ). Κινείται στο νότιο άκρο της καιόμενης περιοχής.
Και τα οχήματα που κλήθηκαν ενώ ήταν στην Κινέτα:
11) Από τον 8ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 2540: Στις 20:00 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:33 στην Διασταύρωση Ραφήνας (Λ. Μαραθώνος και Φλέμινγκ). Κινείται στη Λ. Μαραθώνος στο ύψος του Προβάλινθου στις 21:45και εντοπίζεται στην περιοχή του Ματιού στις 22:10 (πρώτη αναφορά για όχημα στο Μάτι)
12) Από τον 12ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 1475: Στις 20:28 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:33 στην Διασταύρωση Ραφήνας (Λ. Μαραθώνος και Φλέμινγκ). Κινείται στη Λ. Μαραθώνος , έως πλησίον στον Ι. Ναό Ανάληψης Ραφήνας, στο νότιο άκρο της καιόμενης περιοχής.
13) Από τον 10ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 2835: Στις 20:20 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:38 στη Λ. Μαραθώνος, στην Αγ. Βαρβάρα. Κινείται στη Λ. Μαραθώνος, και εντοπίζεται στην περιοχή του Ματιού στις 21:45.
14) Από τον 6ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3665: Στις 20:28 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:41 στη Λ. Μαραθώνος, στην Αγ. Βαρβάρα. Κινείται στη Λ. Μαραθώνος, και εντοπίζεται στο ύψος της Β’ εισόδου του Ν. Βουτζά στις 21:48. Στις 22:12 εντοπίζεται στην Ποσειδώνος στην περιοχή της Αμπελούπολης.
15) Από τον 8ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3544: Στις 20:32 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:41 στη Λ. Μαραθώνος, στην Αγ. Βαρβάρα. Κινείται στη Λ. Μαραθώνος και στην Α’ είσοδο του Ν. Βουτζά.
16) Από τον 8ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3795: Στις 20:21 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:46 στη Λ. Μαραθώνος και Κυανής Ακτής στο Μάτι. Στις 21:54 εντοπίζεται στην περιοχή του ΝΑΤ.
17) Από την ΠΥ Κορωπίου, το όχημα ΠΣ 2541: Στις 20:30 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:47 στη Λ. Μαραθώνος και Κυανής Ακτής στο Μάτι. Κινείται μόνο επί της Λ. Μαραθώνος.
18) Από 4ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3367: Στις 20:22 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:48 στη Κυανής Ακτής στο Μάτι.
19) Από τον 2ο ΠΣ Αθηνών, το όχημα ΠΣ 3792: Στις 20:32 παίρνει εντολή από Κινέτα και φτάνει στις 21:53 στη Κυανής Ακτής στο Μάτι. Στις 22:28 εντοπίζεται στην Ποσειδώνος, πλησίον του ξενοδοχείου Ramanda.
Τέλος, κλήθηκε και από το κλιμάκιο Φαρσάλων:
20) Από το ΠΚ Φαρσάλων, το όχημα ΠΣ 2107: Στις 18:01 παίρνει εντολή από Φάρσαλα και φτάνει στις 22:37 στη Λ. Μαραθώνος στην Αγ. Βαρβάρα. (Σημείωση: στις 22:37 τελειώνει η καταγραφή στιγμάτων στην τεχνική έκθεση του κ. Γκουρμπάτση).
Η αποτύπωση σε χάρτη των στιγμάτων αφορούν σε εργασία του κ.Γκουρμπάτση και τον ευχαριστούμε για το ότι μας έδωσε όλα αυτά τα δεδομένα.





















